החלפת מרזב בבניין משותף

מרזבים בבתים מרובי קומות משמשים את כלל דיירי הבניין. מרזב תקין הינו חיוני ביותר לכל בית דירות. למרות שבאופן כללי כשהוא עושה את עבודתו נאמנה אין ביכולתנו להעריך זאת, מרזב פגום או מקולקל עשוי לגרום לרטיבות ואף להצפה של חלקים שונים של המבנה, ולגרום נזקים חמורים לכל אחת מהדירות. לכן, מאחר והמרזב הינו מתקן המשמש את כלל הדיירים, ושומר על ערך הנכסים שלהם מסכנת ההצפות, הם נושאים באחריות משותפת לשמירה על תפקודו התקין לטובת כולם. תפקוד תקין של המרזבים לבניין שלכם הינו תעודת ביטוח לכלל הדיירים והזנחתו עשויה להסב להם נזק כלכלי גדול.

האחריות של דיירי הבניין היא לדווח על נזילות או בעיו ברגע ששמים לב לבעיה, כך ניתן יהיה למנוע נזקים רציניים יותר ועלויות תיקון גבוהות- לא רק של מערכות ניקוז אלא גם של צבע, סדקים ועובש. ועד הבית אמור להתייעץ עם תושבי הבניין ובעלי הדירות לגבי מה ניתן לעשות. אם מגלים את הבעיה בשלב מוקדם, התקנת מרזב תפתור את רוב הבעיות.

כיצד לבצע את החלפת המרזב בבניין?

  • מאחר ומרזבים לבניין הינם פריט אשר כלל הדיירים נהנים ממנו בשעה שהיה תקין, מרזב אלומיניום בבניין משותף עליהן לשאת בהוצאות כאשר חלה בו תקלה. על ועד הבית בדרך כלל מוטלת האחריות לאיסוף הכסף, וליצירת קשר עם אנשי המקצוע. במידה והבניין מתוחזק על ידי חברת אחזקה, המרזבים לבניין הנ"ל הינם בתחום אחריותה וברוב המקרים היא זו שתדאג לאיסוף הכסף וליצירת קשר עם אנשי מקצוע.
  • עקב הסכנה הגדולה מהנזק שיגרם מטיפול רשלני בנושא, אסור בתכלית האיסור שהחלפת ותיקון המרזבים לבניין ייעשו בצורה חובבנית. החלפת המרזבים לבניין מחייבת טיפול על ידי אנשי מקצוע מיומנים, חומר הגלם המשמש לייצור המרזבים לבניין איננו יקר, ולכן התיקון עצמו הינו במחיר הגיוני בהחלט, על אחת כמה וכמה אם חושבים על עלות אפשרית של טיפול בהצפה, ועל הסיכון הכלכלי שלוקח על עצמו כל דייר ודייר בהזנחת הנושא.

חברת אורנים מרזבים מציעה לכם את השירות הטוב ביותר

אמנם לא מדובר בתהליך סבוך יתר על המידה, אך על מנת שלא תצטרכו להתעסק בעניין פעמים נוספות בשנים הקרובות, ולא תצטרכו לדאוג בכל חורף מחדש שהגשם לא יכנס אליכם הביתה, מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום. אנו מספקים מגוון רחב של חומרים וסוגי מרזבים בהתאם לבקשותיכם ומייעצים לכם לגבי מקום התקנה אידאלי אשר לא יפריע לתושבי הבניין וגם יספק הגנה מנזקי מים בחורף. מוזמנים לשאול כל שאלה ולבקשת הצעת מחיר מותאמת.

חברת אורנים מרזבים מעניקה לכם ביטחון מלא שהחלפת המרזבים לבניין שלכם תעשה בצורה המקצועית ביותר, על ידי מיטב אנשי המקצוע המיומנים ביותר בתחומם, תוך שמירה על סטנדרט וגימור מהגבוהים בארץ.

דילוג לתוכן