כיצד להתאים מרזב לעיצוב הבית?

למה לבחור מרזב מעוצב?

בבואנו לעצב בית, לעיתים קרובות אנו נוטים להתייחס בכובד ראש לגינה, לצבע או הריצוף החיצוני או לתאורת החוץ. לעומת זאת את המרזבים, אנו משאירים ללא כל נגיעה עיצובית, בין אם מחוסר ידע על האופציות הקיימות בשוק או מחוסר אכפתיות. למרות שהמרזבים המעוצבים אינם הדבר הראשון שעולה על הדעת בעיצוב חלל החוץ של הבית, יש להם חשיבות עצומה. הם בולטים מכל קיר, ולכן חובה לבצע התאמה שלהם לאופי וסגנון הבית או הנכס שעמלתם קשות על עיצובו.  סיבה נוספת לבחור במרזבים מעוצבים היא שהם באים בהתאמה למבנים מיוחדים וצורות שונות, בצבעים עמידים ולא מתקלפים לטווח ארוך. בחירה במרזב מותאם יכולה לשנות לגמרי את הניראות של הבית או הבניין, בעיקר עם המרזב הקיים היה עם כתמי חלודה ובצבע אשר אינו תואם. 

איזה סוגי מרזבים ישנם ולאיזה סגנון עיצוב הם מתאימים?

יש בשוק מגוון רחב של מרזבים מעוצבים אשר ניתן לבחור מהם. לכל סגנון עיצובי ניתן למצוא התאמה אשר לא רק שלא תפגע בעיצוב, אלא אף תתרום לו רבות. להלן רשימה של סגנונות עיצוב בולטים בשוק המרזבים:

  • מרזבי אלומיניום: מרזבי אלומיניום הינם פתרון זול וזמין. הרכבתם על הבניין נעשית ללא ההלחמות, מה שמאפשר להתאימם בצורה מיטבית למבנה. הם מתאימים לכל מזג אוויר, ומושלמים להתקנה על בתים ישנים יותר או בשיפוץ.
  • מרזבי נחושת: באירופה, בה מעבר לתפקידם באגירת מי הגשמים למרזבים תפקיד עיצובי משמעותי, מרזבי הנחושת הם אופציה מאוד פופולארית. הם מהווים אמירה עיצובית ייחודית, ומוסיפים לבית נופח עתיק, זאת בשילוב עם עמידות גבוהה. את הנחושת עובדים מיומנים יכולים להתאים לכל מבנה ולשלבה בצורה מיטבית עם עיצובו הכולל על פי דרישות הלקוח. עלותם גבוהה משל מרזבי האלומיניום ולכן מרזב מעוצב שילובם מהווה אמירה עיצובית ייחודית.
  • מרזבי אבץ: האבץ הינו חומר גמיש ולכן ניתן בקלות להתאימו למבנה. הצבע העדין מוסיף הרבה לעיצובו של המבנה, ולכן מרזבי אבץ פתרון מושלם לאלו שרוצים לשמור על סטנדרט עיצוב גבוה בלי "לנקר עיניים". עם זאת יש לזכור כי גמישותו הרבה של החומר עשויה להוביל לפגיעה בו לאורך זמן ולכן מחייבת התקנה על ידי מומחים.

חשיבות הבחירה בבעלי מקצוע טובים

המרזבים בביתכם יכולים להפוך בקלות מנטל ויזואלי ליתרון עיצובי. עם זאת, על מנת שלא תצטרכו להתעסק לעתים קרובות בתקלות ובהחלפות, חשוב מאוד לבחור בבעלי מקצוע טובים. מדוע? כיוון שישנן חברות אשר יבחרו רק בפן האסתטי ויבצעו את בקשת הלקוח ללא חשיבה על התפקוד ואיכות החומר או בעיות בהתקנה. כאשר ישנה החלטה על מרזב שיראה טוב, אנו מציעים לבדוק באיזה צבע מדובר והאם הוא עמיד, מאיזה חומר המרזב עצמו עשוי  והאם הוא טוב לא רק מבחינת ניראות ויכול להיות בשימוש לטווח ארוך. חברת אורנים מרזבים מעניקה לכם את כלל הפתרונות העיצוביים על ידי צוות מיומן, תוך עבודה בסטנדרט הגבוהה ביותר. נעזור לכם בבחירה נכונה בהתאם לבקשות מיוחדות וכמו גם התקנה מלאה וזהירה. 

אנו בחברת "אורנים מרזבים" נשמח לתרום לכם מניסיוננו הרב בהתאמה, תכנון והתקנה של מרזבים איכותיים ומעוצבים למבנה שלכם.

דילוג לתוכן